2012. május 18., péntek

2012. május 9.

Kedves Naplóm!
Tegnap kellően zaklatott voltam ahhoz, hogy igazából semmi értékelhető informáviót nem osztottam meg, azon kívül, hogy itt maradok Fyronban és hogy elraboltak. Még azt sem írtam le, hogy Kamennek köszönhetem az életemet. Pedig így van. Az a lökött unokabátyám képes volt használni a szárnyát, csak hogy megmentsen.
A másik, amit kihagytam, az az, hogy a családom természetesen meglátogatott, és elhozott mindent, amire szükségem lehet, de a maradék holmimat is elhozzák majd, az állataimmal együtt, amikor kikerülök innét.
Jó volt, hogy itt voltak, de valahogy nem voltam képes rendesen beszélhetni. Igaz, hogy sosem voltam egy nagy társalgó...
Egyébként van egy-két látogatóm is, de őszintén szólva velük sem igazán tudok beszélgetni, talán csak Kamennel.
Bár tény, hogy ő beszél, én meg hallgatom...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése